کشفیاتی در کدهای iOS 7: آیپد مینی با یا بدون نمایشگر رتینا؟
متن دلخواه شما
آخرین اخبار تکنولوژی و جدیدترین برنامه های دانلود برنامه و بازیها
پنج شنبه 10 مرداد 1392 ساعت 11:59 | بازدید : 1250 | نوشته ‌شده به دست رخـــشـــانـــی | ( نظرات )

کدی که به تازگی در کیت توسعه نرم افزاری (SDK) سیستم عامل iOS 7 کشف شده، نشان از آن دارد که نسل دوم آیپد مینی اپل برخی بهبودهای داخلی را تجربه خواهد کرد، اما با همین رزولوشن نمایشگر فعلی عرضه خواهد شد.

 
آنچه که از درون SKD آی او اس جدید به دست آمده، نشان می دهد آنها آیپدهای مینی جدید را با کد رمز J75 و J76 و J77 نامگذاری کرده اند و هر سه از پردازنده ای مشابه آیفون 5 (چیپ A6) بهره می برند. این چیپ نسبت به مدل قبلی خود (A5 که در آیفون 4S به کار رفته) یک جهش بزرگ محسوب می شود و به نظر گزینه مناسبی برای آیپد مینی خواهد بود. به گونه ای که علاوه بر اجرای بهتر بازی ها و لود کردن سریع تر اپلیکیشن ها، کارکرد روزمره این دستگاه را هم بهبود خواهد بخشید.

منابعی که در iOS 7 برای اشاره به آیپد مینی بعدی به کار رفته اند، فاقد عبارت @2x هستند که همیشه توسط اپل برای اشاره به نمایشگرهای رتینا به کار می رود. اگر چه آیپد مینی بعدی این صفحه عالی را از دست داده، اما مثل اینکه باید منتظر بهبودهای خوبی در زمینه عمر باطری و کاهش وزن آن باشیم.
 
هرچند که چنین رفتاری، آیپد مینی جدید را در نگاه مشتاقان سخت افزار، در مقابل نکسوس 7 تازه وارد با شکست روبرو خواهد ساخت. زیرا همان طور که می دانید، نکسوس 7 اکنون از نمایشگر  ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی فول اچ دی بهره می برد. 
 

داستان دوم:

اما گزارش وال استریت ژورنال حاکی از آن است که اپل تصمیم جدی برای عرضه آیپد مینی با نمایشگر رتینا دارد. تنها ساعاتی پس از انتشار خبر کدهای کشف شده در iOS 7، وال استریت ژورنال به نقل از منبعی معتبر و نزدیک به موضوع می گوید اپل موفق شده مشکلات پیش رو برای تهیه این نمایشگر را پشت سر بگذارد. 
 
وی می گوید که اپل در اصل برای تهیه نمایشگر رتینا ۷.۹ اینچی سراغ ال جی و شارپ رفته است. اما برای اطمینان بیشتر و تامین تعداد کافی پنل نمایشگر، مجبور شده که سری هم به بخش نمایشگرهای سامسونگ بزند! و بخشی از کار را به آنها بسپرد.
 
حال باید منتظر شایعاتی از درون این سه شرکت باشیم تا ببینیم این اخبار تا چه حد درست از کار در خواهند آمد. 
 
 
البته بدون شک بالاخره شاهد عرضه آیپد مینی با نمایشگر رتینا خواهیم بود، اما مشخص نیست که چنین جهشی کی قرار است اتفاق ب



:: موضوعات مرتبط: اخبار , موبایل , اپل , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب